Saturday, March 22, 2014

Multe alimente din dieta standard pot agrava inflamatiile, incluzand aici faina si zaharul alb rafin


Daca va taiati pielitele din jurul unghiilor, zona se va umfla, inrosi si va fi fierbinte. Acest tip de raspuns inflamator acut este reactia organismului la trauma, iar aceest lucru este o parte esentiala a procesului de vindecare, dar inflamatia cronica cauzata de forme mai subtile de traume poate influenta in sens negativ sanatatea dvs. Alimentele consumate pe termen lung, mancarurile foarte procesate si expunerea continua la toxinele din mediu pot duce la inflamatii persistente de grad mic pe care cercetatorii le coreleaza cu imbatranirea prematura , boli de inima , diabet ekk , Alzheimer , psoriazis , artrita reumatoida si cancer .
Multe alimente din dieta standard pot agrava inflamatiile, incluzand aici faina si zaharul alb rafinat, carnea rosie, produsele lactate, produsele de tip fast-food dar si aditivii alimentari . Cu un astfel de regim alimentar, corpul poate avea de suferit. ekk Nu doar sanatatea dvs. ar putea fi precara, ci va fi afectat si modul in care aratati; inflamatia cronica va poate face sa aratati mai in varsta. Inflamatiile sistematice, chiar daca sunt de grad mic, cauzeaza imbatranirea. Vestea buna este ca schimbarea dietei poate ajuta la prevenirea sau chiar inversarea procesului. Dieta zilnica, precum si alimentele pe care le consumati sunt cele mai eficiente si cele mai sigure mijloace de a preveni inflamatiile. Corpul uman este destul de capabil de a crea proprii sai compusi antiinflamatori atat timp cat consumati alimentele potrivite.
Un meniu de protectie este mai usor de alcatuit la domiciliu ekk in cazul in care aveti posibilitatea de a controla ingredientele, inclusiv uleiurile pentru gatit. Incepeti cu urmatoarele retete si respectati ekk urmatorul ghid de produse alimentare antiinflamatoare, mai ales in cazul in care sunteti expusi riscului ekk de inflamatii din cauza colesterolului sau trigliceridelor ridicate sau a proteinei C reactiva. - Polifenoli . Aceste fitochimicale ce reduc inflamatiile se gasesc in fructele viu colorate, cum ar fi mure, afine, capsuni, zmeura. Ele contin flavonoide numite antocianine care protejeaza impotriva daunelor provocate de stresul oxidativ. Consumati sucuri de afine sau visine fara zahar. - Quercetin . Este un compus antiinflamator si un inhibator histaminic natural si este cel mai puternic tip de flavonoid. Surse excelente de quercetin ekk sunt strugurii rosii, ceapa rosie si galbena, usturoiul, broccoli si merele. - Antioxidantii . Aceste substante nutritive portejeaza organismul de radicalii liberi, care declanseaza inflamatia. Sucurile din morcovi si portocale va aprovozioneaza ekk corpul cu betacaroten pe timpul iernii, ardeiul gras este bogat in vitamina C, iar rosiile ekk detin cantitati mari de licopen. Verdeturile, cum ar fi spanacul si varza creata sunt bogate in antioxidanti . - Acizii grasi omega-3 . Gratie proprietatilor antiinflamatoare, omega-3 ofera un beneficiu semnificativ pacientilor cu boli inflamatorii ekk cronice. Cel mai puternic omega-3 se gaseste in fructele de mare si mai ales in pestii de apa rece cum ar fi somonul (de preferinta salbatic), tonul si macroul. Stocati in camara dvs. conserve cu ansoa, sardine si hering marinat ekk pentru a consuma cantitatile recomandate de acizi grasi omega-3. Sursele vegetariene de omega-3 includ uleiul de seminte de in, legumele verzi si nuci. - Acidul oleic . Migdalele si macadamia (sau uleiul produs din acestea) contin acel acid gras omega-9, care ajuta omega-3 sa actioneze. Uleiul de masline care contine acid oleic, este cel mai indicat pentru gatit. ekk Daca preferati sofranel sau ulei de floarea soarelui, care sunt plasate ekk in mod normal in tabara produselor pro-inflamatorii, alegeti versiunile care contin cantitati ridicate de acid oleic. Uleiurile echilibrate, sunt disponibile ekk in forme minim procesate, si sunt intodeauna o alegere mai buna decat uleiurile rafinate. Uleiul de canola, este un ulei rafinat care contine cantitati notabile de omega-3 si acid oleic. - Curcumina . Tumericul, un condiment indian care ofera curry-ului culoarea galben-portocalie, contine curcumina, ekk unul dintre cei mai puternici compusi naturali antiinflamatori. Alte mirodenii cu proprietati antiinflamatorii sunt ghimbirul si rozmarinul.
Un indicator ar fi nivelul ridicat de proteina C reactiva in sange, pe care organismul o produce ca raspuns la inflamatie. Cercetatorii au facut un studiu asupra a 28000 de femei sanatoase aflate in postmenopauza in decursul a 3 ani, si au constatat ca proteina C reactiva ekk a fost cel mai puternic predictor al bolilor de inima, comparativ cu alti 11 indicatori, ekk inclusiv colesterolul rau. Desi nu este in prezent un test de rutina in laborator, un test sensibil al creatinei C reactiva este indicat pentru persoanele care au un risc ridicat de a dezvolta boli inflamatorii. Daca aveti in istoricul ekk de familie cazuri de boli cardice, sau conditii inflamatorii ca gingivita, mai ales daca sunteti fumatori - intrebati medicul dvs. depre testul de creatina C reactiva. Acest test este unul adecvat pentr

No comments:

Post a Comment